Piata postava užívateľa Hariuha


avatar
Meno užívateľa Apollyon
Naposledy aktívny 22.12.2024 22:32
Príspevkov 122, zobraziť >
Soundtrack


APOLLYON LOVES YOU

poznámka: díru se spirálou na hlavě, kterou má na refce, již nyní má. Zakrývá si ji ale šátkem

They say that the Devil won't appear to you with horns, but will instead appear as an Angel of Light.
I say the greatest trick the Devil ever pulled was making people think he's a Preacher of God.

koncept: bohem natolik vyšinutý jedinec, že by byl schopen na jeho příkaz páchat nepředstavitelné zločiny. Hodlá šířit svou víru dál, protože jinak nastane dle jeho slov boží hněv. Bringer of calamity. Moc neprojevuje své emoce, pokud se teda nejedná o jeho pána. Jeho rané dětství je jeden velký otazník, neb si nepamatuje takřka nic.
img
img
img


Meno:Apollyon
Prezývka:Apollo, Abaddon
Pohlavie:samec
Vek:dospívající
Matka:Neznáma
Otec:Neznámy
Súrodenci:-
Svorka icon Prízrační
Postavenie:-
Partner:-
Potomstvo:-


Apollyon vzhledově na první pohled připomíná živoucí sochu, a to díky své čistě šedé srsti a skoro až věčně kamennému výrazu. Je vzácností spatřit na jeho tváři jakoukoli emoci. Ani pohledem očí si nepomůžete, protože jsou černé jako noc; ani zornici byste v nich nenašli. Apollyonův zrak je přesto zcela intaktní a vidí jako každý jiný zdravý vlk.
Narodil se pouze se dvěma rohy i očima. Až po aktivaci magie mu další dva rohy dorostou a objeví se na jeho tváři “díra”, kvůli které vlastně přijde o pravé oko. Díra symbolizuje bezednou propast, je černá s rudou spirálou, která se neustále hypnoticky pohybuje.
Jako štěně je postavou drobný, mnohdy působí i o pár měsíců mladší než ve skutečnosti je. Posléze ale začne velmi rychle růst, snad by pak přerostl i nejednoho svého vrstevníka. Postupem času zesílí natolik, že se ani rvaček bát nebude. Právě naopak. Svou nadprůměrnou sílu bude velmi rád využívat a začne se projevovat jeho tendence ke krutosti. Rozhodně se nedá nazvat jako milým vlkem, co by se pro ostatní rozkradl. Vlastně, kam šlápne, tam tráva neroste. A to nejenom díky magii.
Apollyon toho moc nenamluví. Nemá příliš potřebu si dělat přátele, alespoň ne takové, kterým by opravdu důvěřoval. Spoléhá sám na sebe, je samostatný a na druhé se neupíná. Pokud ho uvidíte se s někým blíže bavit, bude se velmi pravděpodobně z jeho strany jednat o manipulativní přetvářku.
Je chytrý a učenlivý, není však příliš velkým fanouškem plavání a léčitelství. Je schopen některé byliny rozpoznat, ale v jejich používání už tolik dobrý není. Fyzickou zdatnost má velmi dobrou, avšak sociálně spíše pokulhává. Někdy říká i poněkud nepatřičné věci, nu hlavu si s tím příliš nedělá. Chybí mu soucit pro slabší vlky a nemá v lásce jedince, kteří často fňukají nad svým životem. Dokáže být až krutě upřímný. Moc mu nezáleží na tom, co si kdo o něm myslí. Rozhodně by se nehroutil nad tím, že ho někdo nemá rád, vlastně tak nějak čeká, že nebude všemi milován a uctíván. Je ale schopen být alespoň na chvíli milý, pokud vidí, že mu to přinese dobrý prospěch. Je fascinován chaosem a rád ho rozpoutává. Jeho respekt k přírodě a vůbec živým věcem je mizivý, i proto rád používá svou magii, byť v konečném důsledku poškozuje i jeho samotného.


- jeho kůže má stejnou barvu jako jeho srst. Je o trošku tlustší jak je průměr, na dotek studená, připomínající kámen, někdy dokonce i praská.
- jako malé štěně má pouze 2 rohy a obě oči, nemá “díru” na hlavě. Rohy navíc a díra v hlavě se mu objeví po probuzení magie
- jeho podoba je založena na postavě ze hry The Binding of Isaac
- jméno Apollyon ve staré řečtině znamená zničit, ničitel
- často kolem něj létá hmyz


Bezedná propast - roj sarančat


Tato magie se probudí, jakmile se Apollyonovi rozpadne pravá část obličeje. Kvůli tomuto rozpadnu přijde o pravé oko. Na místě této části obličeje se objeví jakási díra, černá bezedná propast s rudou neustále pohybující se spirálou. Jakmile magii aktivuje, spirála se dočasně rozšíří i na jeho levé oko, na to však neoslepne, a z jeho “propasti” na hlavě začne vylétávat roj kobylek a sarančat. Ty mají silnější kusadla než normální kusy. Jakmile tento hmyz spatří světlo světa, začne požírat vše, co je jeho v cestě, až na samotného Apollyona. Mohou požírat rostliny, částečně i stromy, ale i živé tvory. Apollyon neovládá, co budou kobylky a sarančata žrát. Mohou zaútočit i na ty, na které Apollyon zaútočit nechce. Roj sarančat může vlka vážně zranit požíráním zaživa, smrt vlivem této magie je ale přesto nepravděpodobná. Šance, že se celý roj vrhne na jednoho jedince, je malá, navíc je to stále hmyz, který samozřejmě nemá kusadla silná jako vlk. Může se i stát, že hmyz na vlka nezaútočí a bude se zaměřovat jen na rostliny.
Hmyz vydrží podle toho, kolik má u sebe potravy. Pakliže roj bude vyvolán v pusté poušti, kde není živého tvora ani rostliny, nevydrží ani tři minuty. V zimě také nevydrží příliš dlouho. Na letní pláni plné rostlin a živočichů vydrží podstatně déle. Jakmile účinky magie vyprchají, hmyz spadne na zem a po chvíli se rozpadne. Apollyonovi jako potrava sloužit nemohou.
Aby mohl Apollyon vyvolat co největší roj, musí stát nehnutě namístě, zatímco z jeho hlavy hmyz vylétává. To je při boji samozřejmě těžké, jeho magie může být tedy při vyostřených situací paradoxně o něco slabší.
Magii může používat maximálně 2x týdně. Pokud by ji chtěl použít vícekrát, roj bude podstatně menší a zvětšuje se šance, že se budou rozšiřovat praskliny na jeho tváři i po těle. Příliš mnoho nových prasklin i děr může znamenat i smrt.
Po použití magie Apollyon může cítit únavu, bolest hlavy a může mu i krvácet z oka a úst.

Vzpomínky

Pomocí této magie je Apollyon schopen vniknout do mysli druhého a manipulovat jeho vzpomínkami. Dokáže je měnit i mazat, ale nedokáže vytvářet vzpomínky zcela nové bez jakéhokoli základu.Podmínkou pro aktivaci magie je kontakt. Je třeba dotek a zároveň to, aby druhý vlk měl Apollyona na očích. Po aktivaci magie jsou oba vlci v jakémsi tranzu, nehýbou se, neuvědomují si, co se kolem nich děje, ani nevnímají plynutí času. Pokud by někdo třetí přerušil kontakt, jakýkoli pokus o užití této magie v ten okamžik selže. Apollyon v takovém případě zažije šok, který může i skončit epileptickým záchvatem.
Jakmile se Apollyon dostane do cizí mysli, tak spatří vzpomínky druhého, které se mohou různě manifestovat, a to obvykle jako scény. Může vzácně spatřit i potlačené vzpomínky - Apollyon pomocí magie může způsobit to, že vyplynou na povrch.
Jasnost a zřetelnost těchto vzpomínkových “scén” je ovlivněná i pamětí dotyčného. Apollyon zpravidla nebude mít přístup k nepodstatným zážitkům, na které průměrný jedinec zapomíná krátce - např. na to, co měl dva týdny zpátky k večeři.
Apollyon není schopen mazat či měnit příliš velkou část vzpomínek - zpravidla pro něj tedy není možné, aby přiměl dotyčného zapomenout na vlka, kterého znal dlouho, či aby zapomněl na větší část svého dětství. Něco takového by šlo pouze a jedině za předpokladu, že by si to druhý vlk výslovně přál a soustředil se na to, a zároveň je třeba, aby měl Apollyon již s užíváním této magie větší zkušenosti. I tak by takový čin Apollyona extrémně vyčerpal.
V rámci začátečnické fáze bude Apollyon schopen měnit či mazat vzpomínky pouze o délce několika minut, jakmile nabere zkušenosti, může mazat či měnit vzpomínky trvající i několikero hodin. Pokud by se pokusil mazat či měnit vzpomínky podstatně delší, tak se mu silné nežádoucí účinky nevyhnou, a je rovněž velká pravděpodobnost toho, že si druhý vlk může uvědomit, co se s ním dělá. To pak může Apollyona z mysli snadno vyhnat a jakýkoli pokus o manipulaci vzpomínek tím přeruší. Apollyon pak bude cítit silnou bolest hlavy, nevolnost, zmatenost a může skončit i v bezvědomí, kdy by se proti druhému pak nemohl bránit.
Proces měnění či mazání vzpomínek je velmi náročný. To, co v reálu působí jako jedna minuta, může pro Apollyona ve světě cizích vzpomínek působit jako věčnost, což se odrazí i na vyčerpání. Nejsnazší je pro něj měnit čerstvé vzpomínky či vzpomínky, ve kterých on sám figuruje. Zpravidla by měl mít už představu o tom, co chce přesně najít a vymazat, jinak by následné vyčerpání bylo podstatně silnější.
Po dokončení měnění či mazání vzpomínek se Apollyonova mysl vrátí k sobě a přeruší kontakt. Druhý jedinec bude ještě tak patnáct sekund mimo, ale to jen za předpokladu, že se ho Apollyon opět nedotkne - nebude tedy moci třeba snadně zaútočit “na nic netušícího”.
Druhý vlk po použití magie nebude vědět, že se mu něco stalo, přijme novou vzpomínku za svou. Pokud se bude jednat o podstatnější změnu starší důležité vzpomínky, tak je samozřejmě možné to, že si po nějaké době pomyslí, že si událost nejspíše pamatuje trochu jinak.
Apollyon rovněž po přerušení kontaktu zapomene na většinu vzpomínek, které v hlavě druhého viděl. Magii tedy nemůže používat exkluzivně na šmírování. To ale neznamená, že ho vzpomínky druhého nemohou traumatizovat či jinak ovlivnit. Také se může stát to, že si pomyslí, že některou cizí vzpomínku zažil on sám.
Mezi nežádoucí účinky patří únava, bolest hlavy, nevolnost vůbec, ale to není vše. Používání magie má paradoxně vliv i na jeho vlastní paměť. Může ztrácet své vlastní vzpomínky, či si na ně může pamatovat jinak. Také může dojít ke změnám osobnosti a k různým bludům. Je tedy nanejvýš vhodné tuto schopnost používat s nejvyšší opatrností.
Magii může použít bez větší újmy dvakrát týdně. Pokud by se ji pokusil použít víckrát, tak by hrozila újma na zdraví.













Registrácia účtu - 5.7.2024 17:15